Marketing

Razina studija
Diplomski studij
Trajanje studija
2 godine
(4 semestra)
ECTS bodovi
120 ECTS
Stručni ili akademski naziv
sveučilišni magistar/magistra ekonomije
(univ. mag. oec.)

Uvod

Na diplomskim sveučilišnom studiju Poslovne ekonomije, smjer Marketing studenti stječu konkretnija, osobito upravljačka ekonomska znanja, kao i znanja s područja managementa, te vrlo konkretizirana teorijska i praktična specijalistička znanja s područja marketinga i na taj su način osposobljeni za obavljanje najsloženijih marketinških poslova u subjektima gospodarskih i izvangospodarskih djelatnosti, a osobito onih koja se nalaze u najgornjoj razini managementa.
Dodatne informacije

Nakon završenog diplomskog sveučilišnog studija Poslovna ekonomija, smjer Marketing studenti će moći:

  1. Identificirati i uspoređivati aktualne teorije, koncepte, modele i ideje iz područja marketinga;  
  2. Razvijati kompetencije za oblikovanje inovativnih marketinških pristupa usklađenih s općim marketinškim i poslovnim ciljevima poslovnog subjekta i održivim razvojem;
  3. Planirati, oblikovati i provoditi marketinške aktivnosti te kritičko procjenjivati njihovu učinkovitost;   
  4. Osmisliti marketinšku strategiju i izraditi marketinški plan;
  5. Odabrati  i primijeniti najsuvremenije tehnike i alate marketinga u digitalnom i kompetitivnom okružju;
  6. Opravdati odabir ključnih pokazatelja uspješnosti i analizirati marketinške aktivnosti. 

Nastava na studiju provodi se kroz 4 semestra.  Raspodjela ECTS bodova naznačena je u nastavku:

  • 30 ECTS bodova nosi 6 obveznih kolegija koji se izvode na svim smjerovima i nose zajednički sadržaj te pokrivaju područja menadžerske ekonomike, istraživačkih metoda, liderstva, upravljanja projektima, kontrolinga i strateškog menadžmenta. Ovim kolegijima ostvaruje se najveći dio zajedničkih ishoda učenja svih smjerova.
  • 90 ECTS raspodijeljeno je po smjerovima, a raspored ECTS bodova kroz semestre je napravljen na sljedeći način:
  • U prvom semestru:
    • 15 ECTS nosi zajednički sadržaj na svim smjerovima (tri kolegija) iz područja menadžerske ekonomike, istraživačkih metoda i liderstva.
    • 15 ECTS bodova raspodijeljeno je na obvezne kolegije smjera.
  • U drugom semestru:
    • 10 ECTS nosi zajednički sadržaj na svim smjerovima (dva kolegija) iz područja upravljanja projektima i kontrolinga.
    • 20 ECTS bodova raspodijeljeno je na obvezne kolegije smjera.
  • U trećem semestru:
    • 5 ECTS nosi zajednički sadržaj na svim smjerovima (jedan kolegij) iz područja strateškog menadžmenta.
    • 25 ECTS bodova raspodijeljeno je na smjerovske sadržaje i to:
      • 10 ECTS bodova za obvezne smjerovske sadržaje (predvidivo do 2 kolegija).
      • 15 ECTS  ECTS bodova za izborne smjerovske sadržaje (predvidivo do 3 kolegija).
  • U četvrtom semestru
    • 15 ECTS nosi diplomski rad
    • 15 ECTS bodova raspodijeljeno je na izborne smjerovske sadržaje, koji se mogu izvršiti na jedan od sljedećih načina ili kombinacijom navedenih načina:
      • kroz smjerovske izborne kolegije.
      • kroz sveučilišne izborne kolegije (samo ukoliko je to moguće izvesti zbog rasporeda)
      • kroz kolegije s ERASMUS+ programa mobilnosti ili druge vrste programa mobilnosti na drugim sveučilištima u skladu s odobrenim planom studiranja studenta.
      • kroz studentsku stručnu praksu.
I. semestar
r.br.
NAZIV KOLEGIJA
Obvezni/Izborni
P
S
V
ECTS
II. semestar
r.br.
NAZIV KOLEGIJA
Obvezni/Izborni
P
S
V
ECTS
III. semestar
r.br.
NAZIV KOLEGIJA
Obvezni/Izborni
P
S
V
ECTS
IV. semestar
r.br.
NAZIV KOLEGIJA
Obvezni/Izborni
P
S
V
ECTS
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content