Cilj je kolegija studentima omogućiti primjenu teorijskih odrednica, koncepata, metoda i tehnika strateškog audita i strateškog menadžmenta, te ih osposobiti za kritičko preispitivanje strateških izbora i njihovog učinka na konkurentnost te dugoročnu održivost poslovanja.
1. Pojmovne i teorijske odrednice strateškog menadžmenta
2. Strateška analitika: Tehnike i metode analize okoline (interne i eksterne)
3. Strateška usmjerenja poduzeća: Uloga i učinak strateške vizije, misije, ciljeva
4. Kreiranje konkurentske prednosti kroz formulaciju strategije: Opće, mrežne, korporacijske, poslovne strategije, Akvizicije, spajanja, pripajanja, alijanse, Strateški portfolio,
5. Implementacija strategije: Organizacijski dizajn, kultura i otklanjanje prepreka provedbi strategije
6. Strateška kontrola
7. Suvremeni trendovi u strateškom menadžmentu: Strategija, etika i održivost (zelene strategije)
1. Objasniti teorijske okvire, ključne koncepte te pristupe strateškom menadžmentu, strateškim odlukama i klasifikaciji strategija primjenjivih u suvremenom poslovnom kontekstu.
2. Analizirati učinak interne i eksterne okoline na strateške izbore poslovnog subjekta
3. Kritički analizirati prikladnost strateških aktivnosti kroz faze formulacije, provedbe i kontrole strategije.
4. Ocijeniti stratešku poziciju poslovnog subjekta i njezin učinak na konkurentnost, razvoj i dugoročnu održivost poslovanja.
5. Pripremiti strateški audit / predložiti strateške izbore na primjerima iz poslovne prakse.