Strateški menadžment

Cilj

Cilj je kolegija studentima omogućiti primjenu teorijskih odrednica, koncepata, metoda i tehnika strateškog audita i strateškog menadžmenta, te ih osposobiti za kritičko preispitivanje strateških izbora i njihovog učinka na konkurentnost te dugoročnu održivost poslovanja.

Dodatne informacije

1. Pojmovne i teorijske odrednice strateškog menadžmenta

2. Strateška analitika: Tehnike i metode analize okoline (interne i eksterne)

3. Strateška usmjerenja poduzeća: Uloga i učinak strateške vizije, misije, ciljeva

4. Kreiranje konkurentske prednosti kroz formulaciju strategije: Opće, mrežne, korporacijske, poslovne strategije, Akvizicije, spajanja, pripajanja, alijanse, Strateški portfolio,

5. Implementacija strategije: Organizacijski dizajn, kultura i otklanjanje prepreka provedbi strategije

6. Strateška kontrola

7. Suvremeni trendovi u strateškom menadžmentu: Strategija, etika i održivost (zelene strategije)

Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Objasniti teorijske okvire, ključne koncepte te pristupe strateškom menadžmentu, strateškim odlukama i klasifikaciji strategija primjenjivih u suvremenom poslovnom kontekstu.

2. Analizirati učinak interne i eksterne okoline na strateške izbore poslovnog subjekta

3. Kritički analizirati prikladnost strateških aktivnosti kroz faze formulacije, provedbe i kontrole strategije.

4. Ocijeniti stratešku poziciju poslovnog subjekta i njezin učinak na konkurentnost, razvoj i dugoročnu održivost poslovanja.

5. Pripremiti strateški audit / predložiti strateške izbore na primjerima iz poslovne prakse.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content