Kroz predmet studenti će se upoznati sa ključnim (unutrašnjim i vanjskim) činiteljima koji mogu utjecati na doživljaj nekog proizvoda ili usluge, gdje doživljaj i iskustvo predstavljaju sastavni i polazišni dio proizvoda ili usluge, a ne samo njihova nadogradnja ili dodana korist. Cilj predmeta je upoznati polaznike sa značenjem dodatne vrijednosti kroz primjere iz praksi uspješnih poslovnih subjekata kako bi mogli pratiti zahtjeve i promjene u ponašanju potrošača usmjerenih prema suočavanju s tim izazovima.
Uvod u ekonomiju doživljaja
Ključni dionici u stvaranju doživljaja
Polazišne osnove za stvaranje ekonomije doživljaja
Strukturiranje ekonomije doživljaja
Monitoring isporuke i mjerenje doživljaja
Izazovi izbjegavanja zamke potrošenosti doživljaja
Kreativni hub i tehnike za stvaranje doživljaja
Alati za rad
1. Procijeniti uloge dionika u procesu stvaranju dodane vrijednosti proizvoda i usluga
2. Predložiti različite modele stjecanja znanja, stvaranja percepcije i stavova potrošača o proizvodima i uslugama ovisno u različitim industrijama
3. Odabrati različite strategije primjene ekonomije doživljaja u isporuci proizvoda i usluga