Makromarketing

Cilj

Upoznavanje s koncepcijom makromarketinga i razumijevanje specifičnosti funkcioniranja i uloge marketinga u društvu, te analiza primjene marketinga za potrebe ekonomske politike države u vanjskim i unutarnjim odnosima.

Dodatne informacije

1. Pojam, razvoj i elementi makromarketinga

2. Okruženje makromarketinga

3.Vanjski makromarekting

4. Unutarnji makromarketing

5. Područja primjene makromarketinga

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. objasniti pojam, razvoj i specifičnosti makromarketinga u odnosu na mikromarketing
2. analizirati elemente makromarketinga i njihovo djelovanje u datom okruženju
3. identificirati i analizirati područja i aktivnosti unutarnjeg i vanjskog makromarketinga

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content