Cilj je ovog interdisciplinarnog predmeta izučiti osnovne postulate ekonomske teorije kroz prizmu neuroznanosti i kognitivne psihologije. Teme obrađene u nastavnim cjelinama omogućuju studentima razvijanje dubljeg razumijevanja procesa odlučivanja i ponašanja pojedinaca i grupa.
1. Uvod u neuroekonomiju, temeljne odrednice i pretpostavke.
2. Teorija igara u neuroekonomiji. Racionalnost i maksimizacija očekivane korisnosti.
3. Anatomija mozga, procesi i funkcije. Molekularna osnova procesa odlučivanja.
4. Ekonomski i psihološki pristup ljudskom ponašanju. Racionalno i iracionalno odlučivanje. Regulacija emocija i procesi odlučivanja.
5. Modeli individualnog odlučivanja u uvjetima izvjesnosti, rizika i neizvjesnosti. Modeli odlučivanja u društvenom kontekstu.
6. Neuromarketing.
1. Razlikovati temeljne odrednice i konstrukte neuroekonomije kao interdisciplinarnog područja koje povezuje ekonomiju, psihologiju i neuroznanosti.
2. Vrednovati temeljne pretpostavke klasične ekonomske teorije.
3. Objasniti neuralne i afektivne mehanizme procesa donošenja odluka.
4. Kritički analizirati bihevioralne koncepte u procesu odlučivanja pojedinca.
5. Ocijeniti utjecaj javnih politika na donošenje odluka i ponašanje pojedinaca.