Marketing posebnih područja

Razina studija
Poslijediplomski studij
Trajanje studija
1 godina
ECTS bodovi
60 ECTS
Stručni ili akademski naziv
Sveučilišni specijalist ekonomije (univ. spec. oec.)

Uvod

Studij je osobito pogodan zaposlenicima koji dolaze iz prakse. Namijenjen je svim pristupnicima sa završenim četverogodišnjim sveučilišnim dodiplomskim studijem, neovisno o činjenici dolaze li iz ekonomskih ili izvanekonomskih usmjerenja, te iz kojeg područja gospodarskih i izvangospodarskih djelatnosti ostvaruju svoj radni odnos. Studij će polaznicima pružiti temeljna i specijalistička znanja neophodna za efikasno marketinško, pa i poslovno odlučivanje u širokom spektru od industrijskog marketinga i agrara, preko profitnih uslužnih djelatnosti (ugostiteljstvo, turizam, trgovina), do uglavnom neprofitnih primjena marketinga (kultura, šport, politika). Cilj poslijediplomskog specijalističkog studija Marketing posebnih područja je obrazovanje i osposobljavanje polaznike za upravljanje marketingom u različitim djelatnostima profitnog i neprofitnog sektora. Studij je namijenjen sadašnjim i budućim menadžerima i djelatnicima u gospodarstvu i izvangospodarskim djelatnostima kako bi proširili dosadašnja znanja, upoznali se sa najnovijim spoznajama teorije i prakse marketinga, ovladali vještinama rješavanja složenih marketinških problema i postigli bolje rezultate kako u profitnim tako i u neprofitnim aktivnostima koje obavljaju. Naime, na suvremenom tržištu materijalnih dobara općenito, a također i u rastućem sektoru različitih usluga, stalno se pojavljuju novi izazovi u sve izraženijim konkurentskim uvjetima s kojima se djelatnici moraju uspješno suočavati.
Dodatne informacije

Ishodi studija:

Nakon završenog diplomskog sveučilišnog studija Poslovna ekonomija, smjer Financijski menadžment studenti će moći:

  1. Analizirati trendove i kretanja na financijskim tržištima i u skladu s tim upravljati financijskim instrumentima i porezima;
  2. Argumentirano izložiti svoje spoznaje, stavove i rezultate istraživanja u području financijskog menadžmenta;  
  3. Kritički promišljati pri sustavnom kvantitativnom i kvalitativnom rješavanju različitih problema u upravljanju financijama;  
  4. Oblikovati financijske izvještaje u heterogenim organizacijama odnosno institucijama i vrednovati njihovu pouzdanost primjenom mjerodavnih računovodstvenih i revizijskih standarda;
  5. Savladati i moći primijeniti suvremene, sofisticirane tehnike, metode i modele koji su potrebni za donošenje strateških poslovnih odluka u financijskom menadžmentu.

Nastava na studiju provodi se kroz 4 semestra.  Raspodjela ECTS bodova naznačena je u nastavku:

  • 30 ECTS bodova nosi 6 obveznih kolegija koji se izvode na svim smjerovima i nose zajednički sadržaj te pokrivaju područja menadžerske ekonomike, istraživačkih metoda, liderstva, upravljanja projektima, kontrolinga i strateškog menadžmenta. Ovim kolegijima ostvaruje se najveći dio zajedničkih ishoda učenja svih smjerova.
  • 90 ECTS raspodijeljeno je po smjerovima, a raspored ECTS bodova kroz semestre je napravljen na sljedeći način:
  • U prvom semestru:
    • 15 ECTS nosi zajednički sadržaj na svim smjerovima (tri kolegija) iz područja menadžerske ekonomike, istraživačkih metoda i liderstva.
    • 15 ECTS bodova raspodijeljeno je na obvezne kolegije smjera.
  • U drugom semestru:
    • 10 ECTS nosi zajednički sadržaj na svim smjerovima (dva kolegija) iz područja upravljanja projektima i kontrolinga.
    • 20 ECTS bodova raspodijeljeno je na obvezne kolegije smjera.
  • U trećem semestru:
    • 5 ECTS nosi zajednički sadržaj na svim smjerovima (jedan kolegij) iz područja strateškog menadžmenta.
    • 25 ECTS bodova raspodijeljeno je na smjerovske sadržaje i to:
      • 10 ECTS bodova za obvezne smjerovske sadržaje (predvidivo do 2 kolegija).
      • 15 ECTS  ECTS bodova za izborne smjerovske sadržaje (predvidivo do 3 kolegija).
  • U četvrtom semestru
    • 15 ECTS nosi diplomski rad
    • 15 ECTS bodova raspodijeljeno je na izborne smjerovske sadržaje, koji se mogu izvršiti na jedan od sljedećih načina ili kombinacijom navedenih načina:
      • kroz smjerovske izborne kolegije.
      • kroz sveučilišne izborne kolegije (samo ukoliko je to moguće izvesti zbog rasporeda)
      • kroz kolegije s ERASMUS+ programa mobilnosti ili druge vrste programa mobilnosti na drugim sveučilištima u skladu s odobrenim planom studiranja studenta.
      • kroz studentsku stručnu praksu.
Obvezni
r.br.
NAZIV KOLEGIJA
Obvezni/Izborni
P
S
V
ECTS
1.
E - marketing
Obvezni
25
15
10
6
3.
Proces marketinga
Obvezni
25
15
10
6
4.
Marketinške strategije
Obvezni
25
15
10
6
Izborni
r.br.
NAZIV KOLEGIJA
Obvezni/Izborni
P
S
V
ECTS
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content