Quality control

Semestar
2.
ECTS credits
5 ECTS
Head professor

Goal

Cilj je kolegija potvrditi važnost postizanja i održavanja željene razine kvalitete unutar organizacije kroz sustavan i kontinuirani napor svih dionika organizacije usmjeren na poboljšanje procesa, proizvoda, usluga i kulture organizacije kako bi se postigao dugoročni uspjeh koji proizlazi iz zadovoljstva potrošača. Stoga predmet naglasak stavlja na osiguravanje dosljednosti u poslovnim procesima, kao i u proizvodima i uslugama prema unaprijed utvrđenim ciljevima i standardima kvalitete.

Additional info

1. Filozofija i koncepti kvalitete
2. Politika kvalitete i ciljevi kvalitete u gospodarskom subjektu
3. Temeljna načela kvalitete
4. Faze procesa upravljanja kvalitetom
5. Sustavi upravljanja kvalitetom (ISO standardi)
6. Metode i alati upravljanja kvalitetom
7. Kultura kvalitete

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Prepoznati i podržati važnost kontinuiranog poboljšanja proizvoda i usluga, procesa i sustava radi postizanja i zadržavanja konkurentnosti organizacije.
2. Procijeniti vidljive i nevidljive troškove kvalitete.
3. Argumentirati (ne)usklađenost poslovnih procesa kroz promatranje u odnosu na standarde poslovanja (ISO standardi).
4. Usporediti alate i metode upravljanja kvalitetom u organizacijama.
5. Spoznati važnost pristupa potpunog upravljanja kvalitetom.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content