Prodajne vještine

Goal

Ponuditi studentima alate za pripremu i vođenje uspješnog prodajnog razgovora.

Additional info

Predmet razvija vještine koje predstavljaju osnovu uspješne  prodaje  ideja, stavova, proizvoda. Sadržaj predmeta obuhvaća osnovne vještine prodaje, a bavi se stilovima, metodama, načinima i tehnikama prodaje s posebnim naglaskom na intergativnoj  prodaji kao razmjeni vrijednosti koja počiva na otkrivanju i razumijevanju potreba kupaca tijekom prodajnog razgovora. Tijekom kolegija bit će obrađene slijedeće teme: verbalna i neverbalna komunikacija, izgrađivanje dobrog odnosa i  povjerenja  s kupcima, vještine aktivnog slušanja, postavljanje pravog pitanja u cilju otkrivanja potreba kupaca, podjela kupaca na tipove, razgovor prilagođeni različitim tipovima kupaca, koraci u prodajnom razgovoru i etičnost u prodaji.

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
  1. Prepoznati različite tipove kupaca i prema tome odrediti najučinkovitiji pristup
  2. Procijeniti ulogu etičnosti u uspješnoj komunikaciji s kupcima i prilagoditi pristup različitim tipovima kupaca
  3. Identificirati korake u prodajnom razgovoru i njihovu ulogu
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content