Business communication

Goal

Cilj predmeta je studente naučiti temeljnim načelima uspješne komunikacije u poslovnom svijetu te im omogućiti da sami razviju svoje komunikacijske vještine, kako bi stekli konkurentsku prednost koja će im pomoći pri napredovanju u karijeri. Kolegij poseban naglasak stavlja na razvijanje praktičnih vještina studenata u domeni poslovnog komuniciranja s menadžerskog aspekta. Specifični cilj predmeta je razvijanje poslovnih komunikacijskih vještina, od stilova pisanja do asertivnosti u komunikaciji i daljnji razvoj osnovnih vještina koje se tiču učinkovitih sastanaka, pregovora i komunikacije u različitim situacijama.

Additional info

1. Poslovno komuniciranje
1.1. Definicija i uloga poslovne komunikacije.
1.2. Proces komunikacije.
1.3. Psihološki i socijalni elementi komunikacije.
1.4. Verbalna i neverbalna komunikacija.
2. Komunikacijske vještine.
2.1. Poslovna korespondencija.
2.2. Slušanje.
2.3. Retorika.
3. Oblici poslovne komunikacije.
3.1. Poslovni sastanci.
3.2. Pisano i telefonsko komuniciranje
3.2. Sastanci, rasprave, konferencije.
3.3. Javni govor i prezentacije.
3.4. Komunikacija i traženje posla
4. Etika i kultura u poslovnoj komunikaciji
4.1. Etika u poslovnoj komunikaciji
4.2. Kros-kulturna komunikacija
4.3. Poslovni bonton

Predavanja: 10
Seminari: 0
Vježbe: 10

1. Prepoznati osnovne komponente i funkcije poslovnog komuniciranja.
2. Znati osnovne metode i strategije razvoja uspješne poslovne komunikacije.
3. Procijeniti utjecaj poslovnog komuniciranja na procese donošenja odluka u menadžmentu.
4. Kreirati strategiju razvoja i poticanja uspostave organizacijske klime bazirane na komunikaciji.
5. Utvrditi ključne komunikacijske varijable za donošenje poslovnih odluka

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content