Cilj kolegija je obnavljanje stečenih i stjecanje novih znanja i vještina usmene i pismene komunikacije iz područja njemačkog jezika gospodarstvene struke. Osposobljavanje studenata za samostalan rad na stručnim tekstovima na njemačkom jeziku, što podrazumijeva poznavanje strukture stručnog teksta, pristup razumijevanju teksta (Lesestrategien: globales Lesen und selektives Lesen).Upoznavanje s gramatičkim strukturama tipičnim za jezik gospodarstvene struke te s gospodarstvenom terminologijom. Razvijanje vještina govorenja, slušanja, čitanja i pisanja na njemačkom jeziku gospodarstvene struke s naglaskoma na komunikacijskim kompetencijama i vještinama prezentiranja stručnih sadržaja na njemačkom jeziku.
Okvirne teme u drugom semestru su gospodarstvo, gospodarske grane, vrste poduzeća, organizacija poduzeća, zapošljavanje. Studenti čitaju i interpretiraju stručne tekstove na stranom jeziku, te ciljano uče stručni vokabular vezan uz okvirne teme. Ponavljaju se gramatičke i leksičke strukture općeg njemačkog jezika (tvorba riječi, glalgolska vremena, pasiv) i ukazuje na gramatičke i leksičke strukture tipične za njemački jezik gospodarstvene struke.Sadržaji su orijentirani na konsolidiranje postojećeg znanja te osiguranje znanja i vještina potrebnih za kolegij stranog jezika struke na sveučilišnom studiju.
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. definirati temeljne poslovne pojmove, kolokacije i idiome na njemačkom jeziku i primijeniti ih u zadanom kontekstu
2. razumjeti tekstove poslovne tematike, identificirati ključne ideje i pronaći specifične informacije
3. koristiti gramatičke strukture karakteristične za razinu B1 poslovnog njemačkog jezika
4. ostvariti samostalnu usmenu komunikaciju tipičnu za opće poslovne situacije