Cilj ovog kolegija je nadogradnja već stečenog znanja općeg njemačkog jezika (minimalno stupanj B1 prema CEF – Central European Framework) te stjecanje receptivne, strukturne i produktivne jezične kompetencije studenata u procesu razumijevanja njemačkog jezika gospodarstvene struke, osposobljavanje studenata za samostalan rad na stručnim tekstovima na njemačkom jeziku, što podrazumijeva poznavanje strukture stručnog teksta, pristup razumijevanju teksta (Lesestrategien: globales Lesen und selektives Lesen). Upoznavanje s gramatičkim strukturama tipičnim za jezik gospodarstvene struke te s gospodarstvenom terminologijom. Razvijanje vještina govorenja, slušanja, čitanja i pisanja na njemačkom jeziku gospodarstvene struke s naglaskoma na komunikacijskim kompetencijama i vještinama prezentiranja stručnih sadržaja na njemačkom jeziku.
Sadržaj ovog kolegija nudi studentima teorijsku i praktičnu osnovu za razumijevanje razlika između stranog jezika struke i općeg stranog jezika, uvodi ih u svijet poslovne komunikacije ( Willkommen, Begrüßungen und Verabschiedungen, Sich und andere vorstellen, Small Talk) te ukazuje na različite norme ponašanja različitih poslovnih partnera iz različitih zemalja, njihove običaje i stavove (Andere Länder, andere Sitten). Sadržaji su orijentirani na konsolidiranje postojećeg znanja te osiguranje znanja i vještina potrebnih za kolegij stranog jezika struke na sveučilišnom studiju.
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. definirati temeljne poslovne pojmove, kolokacije i idiome na njemačkom jeziku i primijeniti ih u zadanom kontekstu
2. razumjeti tekstove poslovne tematike, identificirati ključne ideje i pronaći specifične informacije
3. koristiti gramatičke strukture karakteristične za razinu B1 poslovnog njemačkom jezika
4. ostvariti samostalnu usmenu komunikaciju tipičnu za opće poslovne situacije