Cilj kolegija obnavljanje je stečenih i stjecanje novih znanja i vještina usmene i pismene komunikacije iz područja poslovnog engleskog jezika u suvremenim poslovnim okruženjima i usvajanje jezičnih vještina vezanih za razumijevanje temeljnih poslovnih koncepata i globalnih poslovnih trendova. Kolegij, nadalje, usustavlja gramatičke strukture tipične za poslovni engleski jezik te sustavno razvija i uvježbava receptivne vještine (čitanje stručnih tekstova srednje razine, aktivno slušanje i razumijevanje) i produktivne vještine (govor, diskutiranja o audio i video materijalima; pisanje osnovnih poslovnih formata). Cilj kolegija također je primjenjivanje vještine kritičkog razmišljanja pri evaluaciji autentičnih materijala na engleskog jeziku, kao i osvještavanje studenata o važnosti unapređivanja vlastitog jezičnog znanja te poticanje studenata na izgradnju ključnih vještina 21.stoljeća (poput informacijske pismenosti, globalne svijesti, analize podataka iz stvarnog života i putem informacijskih grafikona).
Ponavljaju se osnovne gramatičke strukture potrebne za razumijevanje stručnih tekstova poslovne tematike (glagolska vremena i pasiv). Kroz vježbe se intenzivno radi na usvajanju stručnog vokabulara (pojedinačnih riječi i jezičnih sklopova), a teme su vezane za temeljne poslovne koncepte.
1. Identity (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vokabulara vezanog uz osobne interese, razumijevanje autentičnog razgovora o osobnom brendiranju, usvajanje vještine usmenog komuniciranja u kontekstu ostavljanja osobnog dojma, usvajanje vještine poslovnog dopisivanja – kreiranje osobnog online profila)
2. Careers (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vokabulara vezanog uz poslovne kolokacije, usvajanje vještine slušanja autentičnih razgovora o ciljevima za budućnost, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz prijavljivanje za posao, usvajanje vještine poslovnog dopisivanja – pisanje motivacijskog pisma)
3. Growth and development (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vokabulara vezanog uz osobni razvoj, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz osobne potrepštine, usvajanje vještine usmenog komuniciranja u kontekstu poznatih brendova, usvajanje vještine poslovnog dopisivanja - zapisivanje bilješki)
4. Success and failure (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vokabulara vezanog uz uspjeh i neuspjeh, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz životne navike, usvajanje vještine poslovnog dopisivanja – pisanje zapisnika sa sastanaka)
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. razumjeti autentične poslovne tekstove na engleskom jeziku i identificirati specifične informacije
2. implementirati gramatičke i leksičke strukture u usmenoj i pismenoj komunikaciji na razini B2 poslovnog engleskog jezika
3. debatirati i kritički prosuđivati o aktualnim poslovnim temama na engleskom jeziku
4. primijeniti komunikacijska znanja i vještine u specifičnim poslovnim situacijama