Cilj predmeta je omogućiti studentu razumijevanje dinamičnosti pokretanja poslovnog pothvata. Vještinu izrade poslovnog plana studenti će dobiti kroz timsku izradu poslovnog plana, na temelju generiranih poslovnih ideja. Kroz prikupljanje informacija i izradu poslovnog plana, kao i kroz predavanja, zadatke, analizu slučajeva i rasprave, te sudjelovanje poduzetnika u prikazivanju vlastitih slučajeva, predmet uvodi studente u ključne poduzetničke koncepte, tehnike i vještine i pomaže studentima da ih razumiju i njima ovladaju.
1. GEM – najveće svjetsko istraživanje o poduzetništvu.
2. Poduzetnik, nositelj poduzetničkog procesa.
3. Poduzetnički proces.
4. Timmonsov model poduzetničkog procesa.
5. Poslovna ideja vs. poslovna prilika. Tim, karakteristikte tima. Resursi – poduzetnički pristup resursima.
6. Načini uočavanja prilike.
7. Proces poslovnog planiranja.
8. Poslovni plan.
9. Financijski plan.
10. Izvori financiranja.
11. Poslovni model.
12. Prezentacija poslovnog plana.
1. Formulirati odrednice poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja
2. Izabrati prikladne elemente za pokretanje poduzetničkog pothvata
3. Identificirati, istražiti i razviti poslovne prilike kroz faze poduzetničkog procesa
4. Kreirati i prezentirati poslovni plan
5. Primijeniti različite metode timskog i samostalnog rješavanja problema