Upoznavanje studenata s važnosti marketinškog planiranja poslovnog subjekta. Razumijevanje važnosti korištenja strateških alata za istraživanje i analizu okruženja s ciljem definiranja marketinških ciljeva i strategija radi uspješnijeg pozicioniranja i konkuriranja na tržištu. Studente će se osposobiti za samostalnu pripremu marketinških planova.
1. Uvodna razmatranja o marketinškom planiranju, elementi marketinškog plana
2. Analiza postojećeg stanja
3. Definiranje marketinških ciljeva
4. Oblikovanje marketinških strategija
5. Razvijanje marketinških taktika
6. Provedba i kontrola izvršenja plana
1. Identificirati sastavnice marketinškog plana
2. Primijeniti strateške alate za analizu unutarnjeg i vanjskog okruženja poslovnog subjekta
3. Procijeniti marketinške ciljeve i preporučiti strategije poslovnog subjekta
4. Osmisliti i interpretirati marketinški plan
5. Argumentirati izabrane strateške smjernice