New product marketing

Semestar
2.
ECTS credits
4 ECTS
Head professor

Goal

Usvajanje temeljnih koncepata razumijevanja marketinških aktivnosti kod upravljanja i razvoja proizvoda, lansiranja novih proizvoda, istraživanja i testiranja tržišnih mogućnosti te odabira prikladnih marketinških aktivnosti za različite faze životnog ciklusa proizvoda

Additional info

1. Uvod u marketing novog proizvoda
2. Proizvod kao splet marketinškog spleta
3. Istraživanje i testiranje tržišta
4. Implementacije novih ideja
5. Razvoj novog proizvoda
6. Dizajn, pakiranje i ambalaža proizvoda
7. Konkurentske razine novog proizvoda
8. Politike prodaje novog proizvoda
9. Uvođenje proizvoda na tržište
10. Upravljanje životnim ciklusom proizvoda

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Analizirati tržište i argumentirati odabir tržišta i tržišnih segmenata
2. Konstruirati marketinške aktivnosti u odnosu na konkurentsko okruženje novog proizvoda
3. Razlikovati, usporediti i valorizirati različite metode razvoja i prodaje novih proizvoda
4. Odabrati prikladne marketinške aktivnosti za različite faze kod životnog ciklusa proizvoda

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content