Creative economy

Semestar
3.
ECTS credits
4 ECTS
Head professor

Goal

Kreativna industrija čini sve značajniji udio u globalnoj ekonomiji i dovodi u pitanje uspostavljene poslovne modele i preispitivanje faktora ekonomskog rasta i razvoja. Predmet izučava organizacijski model kreativne industrije u Hrvatskoj i njezinih 12 sektora. Predmet je usmjeren na analizu suvremenih učinaka kreativne industrije kojom se mijenjaju postojeći institucionalni okviri i nameće nužnost višeslojnih društvenih, ekonomskih, tehnoloških i institucionalnih promjena.

Additional info

1. Tehnološki razvoj, evolucija kreativne ekonomije i suvremena globalizacija.
2. Definiranje kreativne industrije i specifičnost sektorske podjele.
3. Faktori rasta kreativne industrije, vrednovanje kreativnosti i stvaranje dodane vrijednosti.
4. Determinante i učinci kreativne industrije na suvremene javne politike i gospodarsku razvijenost zemalja.
5. Analiza trendova kreativne industrije i suvremeni izazovi. Odnos između globalnih, nacionalnih i lokalnih faktora rasta kreativne industrije.

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 15
Vježbe: 0

1. Povezati evoluciju kreativne ekonomije i temeljne pojmove kreativne ekonomije s globalizacijskim procesima i razvojem tehnologije.
2. Definirati sektorsku podjelu kreativne industrije u Republici Hrvatskoj i usporediti nacionalne pokazatelje kreativne industrije s europskim zemljama.
3. Utvrditi faktore rasta kreativne industrije i staviti ih u međuovisnost s ekonomskom politikom zemlje, transformacijom ekonomske strukture i institucionalnog okvira.
4. Povezati vrednovanje kreativnosti sa stvaranjem dodane vrijednosti te predvidjeti utjecaj kreativne industrije na suvremene javne politike i gospodarsku razvijenost zemalja.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content