Predmet ima za cilj upoznati studente sa temeljnim pitanjima vezanim za interkulturalni menadžment, pružajući im odgovarajuće znanje i razumijevanje utjecaja kultura na menadžment i organizacijsko ponašanje.
1. Uvod u globalno poslovno okruženje i interkulturalni menadžment
2. Teorijske odrednice kulture (pojam i značenje kulture, obilježja, aspekti kulture, osnove
međukulturalne interakcije)
3. Sistemski opis kulturnih razlika kroz više teorijskih okvira
4. Uloga globalnog menadžmenta (komuniciranje među kulturama, vodstvo u globalnom
kontekstu, međukulturalne radne skupine i timovi, značenje posla, centralnost rada i
organizacijska predanost)
1. Valorizirati značaj i ulogu interkulturalnog menadžmenta
2. Kritički prosuđivati kulturne dimenzije u poslovnom kontekstu
3. Argumentirati kako kulturne razlike mogu utjecati na upravljanje pojedincima, timovima i organizacijama
4. Analizirati strukturu interkulturalnih kompetencija
5. Predvidjeti izazove interkulturalnog menadžmenta u budućnosti