Definiranje kreativne industrije i njezinih sektora, modela kreativne industrije i doprinosa gospodarstvu. Upoznavanje modela kružne kreativnosti. Analiziranje prepreka i pitanja povezivanja u svim oblicima suradnje, a u kontekstu održivog razvoja zasnovanog na znanju i inovativnosti. Kombiniranjem kritičkog i akademskog pristupa kreativnoj industriji poticanje razvoja praktičnih, stručnih i menadžerskih vještina potrebnih za razvoj inovativnih projekata u ICT-u. Interpretiranje inovativnih poslovnih projekata kreativne industrije.
Definiranje kreativne industrije, specifičnost sektorske podjele te ulogu kreativne industrije u poslovnoj praksi. Modeli kreativne industrije. Kružna kreativnost kao novi poslovni model. Inovacije u kreativnoj industriji. Sektori kreativne industrije. Primjeri kreativnih projekata svih sektora kreativne industrije. Usporediti na primjerima iz prakse kako model kružne kreativnosti doprinosi razvoju inovativnih proizvoda. Problematiziranje pitanja inovacija u kreativnoj industriji te ispitivanje načina kojima je ostvarena inovativnost na temelju međusektorske suradnje u kreativnoj industriji. Koraci u pripremi projektnog prijedloga kružne kreativnosti. Inovacije kreativne industrije u urbanim središtima.
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. Vrednovati pretpostavke povezivanja sektora kreativne industrije u novi poslovni model primjenjiv u poslovnoj praksi.
2. Analizirati inovacije u kreativnoj industriji oslonjene na digitalne tehnologije.