Omogućiti studentima:
1) stjecanje znanja o posebnostima međunarodnog menadžmenta uključujući razumijevanje strateških i strukturalnih faktora međunarodnih korporacija,
2) razvijanje kritičke analize i razumijevanja dinamičkih razvojnih procesa i utjecaju globalizacije na suvremeni menadžment i
3) razvijanje vještina potrebnih za poimanje globalizacije kao političkog, ekonomskog i društvenog fenomena.
1. Globalizacija, određenje međunarodnog menadžmenta
2. Kulturološki kontekst za međunarodni menadžment
3. Teorija međunarodne trgovine, globalizacija proizvodnje i izravna strana ulaganja
4. Internacionalizacija i i međunarodno poslovno okruženje
5. Globalni menadžer i međunarodni menadžment ljudskih potencijala
6. Etički izazovi i društvena odgovornost u međunarodnom poslovanju
1. Shvatiti teorijsku osnovicu globalnog gospodarstva i razvoja međunarodne strategije, trendove međunarodne specijalizacije i međunarodne podjele rada, te osnovne koristi od međunarodne razmjene.
2. Kritički procijeniti primjenjivost i utjecaj mjera ekonomske politike na uspješnost procesa internacionalizacije.
3. Usporediti tipove i instrumente globalnog menadžmenta i strategije internacionalizacije.
4. Prepoznati politike međunarodne trgovine i opisati njihov utjecaj na suvremeni menadžment.