Razumijevanje koncepata elektroničkog poslovanja i mogućnosti apliciranja najznačajnijih tehnika i alata e-poslovanja uz uvažavanje suvremenih tehnoloških trendova.
1. Pojmovna određenja i koncepti e-poslovanja
2. Digitalna transformacija poslovanja
3. Strategije e-poslovanja
4. Alati e-poslovanja
5. Istraživanje, metrika i sustavi potpore u donošenju odluka
6. Splet e-marketinga
7. E-poslovni modeli
8. E-trgovina
9. M-poslovanje
10. Pravni, etički i sigurnosni aspekti e-poslovanja
1. Prosuditi mogućnosti implementacije e-poslovanja za različite poslovne ciljeve i okruženja
2. Ocijeniti značaj aktualnih trendova e-poslovanja
3. Odabrati prikladne tehnike i alate operativne razine e-poslovanja
4. Kritički prosuđivati ukupnost digitalne prisutnosti poslovnog subjekta
5. Vrednovati različite internetske poslovne i prihodovne modele 231
6. Procijeniti sigurnosne aspekte elektroničkih transakcija