Digital transformation

Semestar
6.
ECTS credits
3 ECTS
Head professor

Goal

Pružiti studentima znanja o informacijsko-komunikacijskim tehnologijama u poslovanju i  konceptima i metodama digitalne transformacije. Studenti će kroz kolegij steći znanja i vještine potrebne za upravljanje digitalnim inovacijama i njihovu implementaciju u poslovanju. Specifične kompetencije razvijaju se u okviru seminarske nastave kroz izradu seminarskog rada prema preferencijama studenata.

Additional info
  1. Koncepti digitalne transformacije. Glavna obilježja digitalne ekonomije. Uloga informacijsko-komunikacijske tehnologije i Interneta u poslovanju. Informacije i znanje kao glavni resurs poslovanja.
  2. Prijelaz na digitalno poslovanje. Pojam e-poslovanja. Vrste e-poslovanja. Strateško planiranje e-poslovanja. Prijelaz na e-poslovanje. Faze razvoja e-poslovanja. Prednosti i nedostaci e-poslovanja. Modeli elektroničkih tržišta. Pojam e-tržišta. Funkcije e-tržišta. Razlika između tradicionalnih i e-tržišta. Sudionici i kategorije e-tržišta.
  3. Poslovni modeli e-poslovanja. Koncept poslovnog modela u novoj ekonomiji. Vrste poslovnih modela kod e-poslovanja: posrednički ili model prodaje, proizvodni, promocijski, model agregiranja i posredovanja informacijama, model povezivanja ili članski model, model poslovne zajednice, model pretplate, model mobilnog poslovanja. Kako izabrati odgovaraju model e-poslovanja.
  4. Tehnološka podloga sustava e-poslovanja. Tehnologije za izradu sustava e-poslovanja. Troslojna arhitektura sustava e-poslovanja (front-end, srednji sloj, back-end). CMS alati za upravljanje web mjestom. Metrika poslovnih modela e-poslovanja. Financijski, funkcijski, infrastrukturni pokazatelji uspješnosti.
  5. Ekonomija platformi. Digitalne vještine i obrazovanje.
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
  1. Studenti će moći razlikovati pojmove vezane uz digitalnu transformaciju (digitalna transformacija, obilježja digitalne transformacije, metode digitalne transformacije, e-poslovanje, koraci strateškog planiranja e-poslovanja, faze e-poslovanja, prednosti i nedostaci e-poslovanja, modeli e-tržišta, modeli e-poslovanja, tehnologije za izradu sustava e-poslovanja, podsustavi e-poslovanja, sigurnost e-poslovanja i drugi pojmovi obrađeni kroz nastavu).
  2. Studenti će moći analizirati tehnološku zrelost poslovanja i spremnost za prijelaz na digitalno poslovanje.
  3. Studenti će moći predložiti strategiju digitalne transformacije za odabrani poslovni subjekt.
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content