Pricing strategies

Semestar
2.
ECTS credits
4 ECTS

Goal

Ciljevi predmeta su:
• upoznavanje studenata s osnovnim konceptima upravljanja cijenama;
• razumijevanje uloge i važnosti upravljanja cijenama u poslovanju tvrtke;
• stjecanje temeljnih znanja i tehnika iz područja upravljanja cijenama za rješavanje konkretnih situacija u praksi i donošenje odluka o cijenama.

Additional info

1. Temelji upravljanja cijenama
2. Čimbenici određivanja cijena. Kreiranje vrijednosti i komunikacija vrijednosti.
3. Percepcija cijene potrošača
4. Strategije cijena
5. Cjenovna segmentacija
6. Određivanje cijena međusobno povezanih proizvoda
7. Upravljanje cijenama tijekom životnog ciklusa proizvoda
8. Upravljanje cijenama u kanalima distribucije
9. Cijene u maloprodaji
10. Cijene u multikanalnom okruženju
11. Cijene u međunarodnom okruženju
12. Etička i pravna ograničenja na upravljanje cijenama

Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

Nakon završenog kolegija student će moći:
1. utvrditi potencijalne odluke o cijenama uzimajući u obzir sveobuhvatnost pristupa upravljanja cijenama,
2. procijeniti prikladnost i održivost primjenjivih cjenovnih strategija,
3. preispitati prednosti i nedostatke pojedinih odluka o cijenama za specifične situacije,
4. kritički prosuđivati poslovne slučajeve iz prakse o upravljanju cijenama u suvremenom okruženju.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content