1. Upoznati studente s poslovnim tržištem i njegovim specifičnostima,
2. Upoznati studente s karakteristikama poslovnih kupaca i utjecajima na njihovo ponašanje,
3. Osposobiti studente za upravljanje marketinškim aktivnostima na B2B tržištu,
4. Pripremiti studente za modele suradnje prikladne poslovnim tržištima u današnjem konkurentskom okruženju.
1. Osobitosti poslovnog tržišta
1.1. Pojmovno određenje poslovnih tržišta
1.2. Struktura poslovnih tržišta
2. Istraživanje poslovnog tržišta i predviđanje prodaje
2.1. Specifičnosti istraživanja poslovnih tržišta
2.2. Područja istraživanja poslovnog tržišta
2.3. Vrste i najučestalije metode istraživanje poslovnog tržišta
2.4. Previđanje prodaje
3. Analiza ponašanja poslovnih kupaca
3.1. Vrste kupnje
3.2. Proces kupnje poslovnih kupaca
3.3. Utjecaji na odlučivanje o kupnji
4. Segmentacija poslovnih tržišta
5. Upravljanje marketinškim aktivnostima na poslovnom tržištu
5.1. Upravljanje proizvodom na poslovnom tržištu
5.2. Upravljanje cijenom na poslovnom tržištu
5.3. Upravljanje distribucijom na poslovnom tržištu
5.4. Upravljanje promocijom na poslovnom tržištu
6. Koncepcije marketinga primjerene stvaranju i održavanju konkurentskih prednosti na poslovnim tržištima
1. Usporediti osobitosti poslovnog tržišta s osobitostima tržišta krajnje potrošnje,
2. Preporučiti plan istraživanja tržišta za tvrtku koja djeluje na poslovnom tržištu,
3. Utvrditi kriterije i načine segmentacije na poslovnom tržištu,
4. Preporučiti marketinšku strategiju za tvrtku koja djeluje na poslovnom tržištu,
5. Vrednovati uspješnost pojedinih B2B strategija.