
02. pro. 2025.
Rezultati II. razine odabira kandidata i ukupni rezultati I. i II. razine odabira kandidata Natječaja za izbor jednog zaposlenika/ zaposlenice na radno mjesto II. vrste - suradnik na projektu – za poslove provođenja projekta „Strateško partnerstvo za istraživanje i razvoj eko proizvoda za pranje i njegu rublja koje sadrži sredstvo za odbijanje komaraca -NomosqitOS“

02. pro. 2025.
Rezultati II. razine odabira kandidata i ukupni rezultati I. i II. razine odabira kandidata Natječaja za izbor jednog zaposlenika/ zaposlenice na radno mjesto III. vrste - knjižničarski tehničar u Knjižnici Ekonomskog fakulteta u Osijeku na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu

02. pro. 2025.
Rezultati pisane provjere znanja (testiranja) - I. razine odabira kandidata Natječaja za izbor jednog zaposlenika/ zaposlenice na radno mjesto III. vrste - knjižničarski tehničar u Knjižnici Ekonomskog fakulteta u Osijeku na neodređeno vrijeme u punom radnom vremenu

02. pro. 2025.
Rezultati pisane provjere znanja (testiranja) - I. razine odabira kandidata Natječaja za izbor jednog zaposlenika/ zaposlenice na radno mjesto II. vrste - suradnik na projektu – za poslove provođenja projekta „Strateško partnerstvo za istraživanje i razvoj eko proizvoda za pranje i njegu rublja koje sadrži sredstvo za odbijanje komaraca -NomosqitOS“

02. pro. 2025.
Rezultati pisane provjere znanja (testiranja) - I. razine odabira kandidata natječaja za izbor jednog zaposlenika/ zaposlenice na radno mjesto I. vrste - suradnik na projektu – za poslove provođenja projekta „Strateško partnerstvo za istraživanje i razvoj eko proizvoda za pranje i njegu rublja koje sadrži sredstvo za odbijanje komaraca -NomosqitOS“

02. pro. 2025.
Članak naglašava kako je za dugoročni prosperitet i iskorištavanje globalizacije ključan razvoj efikasnog institucionalnog okvira i kvalitetnog upravljanja

02. pro. 2025.
Veleposlanik će ovom prigodom održati predavanje na temu: „Globalizacija i suvremeni izazovi“

01. pro. 2025.
Fokus zadatka je na analitičkom promišljanju, pronalasku usporedivih tržišnih primjera, kreativnosti u rješavanju problema...