Transformacija marketinških praksi u eri disrupcija: Integrativni učinci digitalnih inovacija, promjena ponašanja potrošača i izazova suvremenih tržišta (DIMPACT)

NaslovnicaIstraživački radProjekti
Transformacija marketinških praksi u eri disrupcija: Integrativni učinci digitalnih inovacija, promjena ponašanja potrošača i izazova suvremenih tržišta (DIMPACT)

Sažetak projekta: Projekt istražuje kako digitalne inovacije, promjene u očekivanjima i ponašanju potrošača te globalni tržišni izazovi oblikuju transformaciju marketinških praksi. Fokus je na integraciji novih tehnologija, održivih pristupa i odgovora na sigurnosne prijetnje u razvoju suvremenih, digitalno orijentiranih marketinških strategija. Interdisciplinarnim pristupom i primjenom dominantno kvantitativnih metoda, projekt će analizirati obrasce potrošačkog ponašanja, korisničkog iskustva i percepcije umjetne inteligencije u digitalnim kanalima. Kroz devet tematskih cjelina istražit će se i uloga brendiranja, distribucijskih kanala, političkog marketinga te bihevioralnih i društveno odgovornih aspekata tržišne komunikacije. Projekt uključuje 14 istraživača koji su strateški povezani prema znanstvenim kompetencijama, bibliometrijskim pokazateljima i prethodnom iskustvu u istraživanjima. Rezultati će uključivati najmanje 11 znanstvenih radova indeksiranih u bazama WoS i/ili SCOPUS, 13 izlaganja na međunarodnim konferencijama te dvije međunarodne suradnje. Očekuje se doprinos znanstvenoj izvrsnosti, digitalnoj tranziciji i razvoju inovativnih modela poslovanja temeljenih na znanstvenim dokazima. Projekt će rezultirati digitalno dostupnim znanstvenim sadržajima i preporukama relevantnima za znanstvenu zajednicu, obrazovni sektor, donositelje odluka i stručnjake iz prakse. Projekt je u potpunosti usklađen s načelima održivosti, interdisciplinarnosti i vidljivosti te s pokazateljima definiranima u katalogu ciljeva i rezultata institucionalnog poziva.

Projektne aktivnosti usmjerene su na 3 glavna cilja: C1 – Istražiti obrasce ponašanja i očekivanja potrošača u digitalno disruptivnom okruženju, s naglaskom na korisničko iskustvo, emocionalne i racionalne odrednice donošenja odluka, povjerenje u tehnologije i prihvaćanje umjetne inteligencije; C2 – Analizirati utjecaj digitalnih inovacija, održivosti i sigurnosnih izazova na transformaciju marketinških strategija, uključujući aspekte brendiranja, distribucije i digitalne komunikacije u kriznim uvjetima; C3 – Razviti i testirati znanstveno utemeljene modele i preporuke za organizacije koje djeluju u digitalno nestabilnim uvjetima, uz diseminaciju rezultata kroz znanstvene radove, konferencijska izlaganja i međunarodne suradnje.

Voditelj/ica projekta: Prof. dr. sc. Antun Biloš

Suradnici: Prof. dr .sc. Mirna Leko Šimić, prof. dr. sc. Davor Dujak, prof. dr. sc. Marija Ham, prof. dr. sc. Mladen Pancić, prof. dr. sc. Helena Štimac, prof. dr. sc. Davorin Turkalj, izv. prof. dr. sc. Ivan Kelić, izv. prof. dr. sc. Marina Stanić, doc. dr. sc. Jelena Franjković, doc. dr. sc. Ana Pap Vorkapić, dr. sc. Juraj Rašić, Karla Bilandžić Tanasić, Bruno Budimir

magnifiercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Preskoči na sadržaj