Cilj kolegija je obnavljanje stečenih i stjecanje novih znanja i vještina usmene i pismene komunikacije iz područja njemačkog jezika gospodarstvene struke. Osposobljavanje studenata za samostalan rad na stručnim tekstovima na njemačkom jeziku, što podrazumijeva poznavanje strukture stručnog teksta, pristup razumijevanju teksta (Lesestrategien: globales Lesen und selektives Lesen). Upoznavanje s gramatičkim strukturama tipičnim za jezik gospodarstvene struke te s gospodarstvenom terminologijom. Razvijanje vještina govorenja, slušanja, čitanja i pisanja na njemačkom jeziku gospodarstvene struke s naglaskoma na komunikacijskim kompetencijama i vještinama prezentiranja stručnih sadržaja na njemačkom jeziku.
Kolegij usavršava i proširuje znanja i vještine iz prethodnih semestara, a sadržajno se povezuje s ostalim predmetima studija. Okvirne teme u trećem semestru uključuju marketing i promidžbu. Studenti čitaju i interpretiraju specijalističke tekstove na stranom jeziku te ciljano uče stručni vokabular vezan uz okvirne teme i ponavljaju gramatičke i leksičke strukture tipične za njemački jezik gospodarstvene struke s naglaskom na konkurentne oblike pasiva te značajnu upotrebu proširenih participa kao atributa u jeziku struke.
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. definirati temeljne poslovne pojmove, kolokacije i idiome na njemačkog jeziku i primijeniti ih u zadanom kontekstu
2. razumjeti tekstove poslovne tematike, identificirati ključne ideje i pronaći specifične informacije
3. koristiti gramatičke strukture karakteristične za razinu B1 poslovnog njemačkog jezika
4. ostvariti samostalnu usmenu komunikaciju tipičnu za opće poslovne situacije