Poslovni engleski jezik 5

Semestar
5.
ECTS bodovi
2 ECTS

Cilj

Cilj kolegija obnavljanje je stečenih i stjecanje novih znanja i vještina usmene i pismene komunikacije iz područja poslovnog engleskog jezika u suvremenim poslovnim okruženjima i usvajanje jezičnih vještina vezanih za razumijevanje temeljnih poslovnih koncepata i globalnih poslovnih trendova. Kolegij, nadalje, usustavlja gramatičke strukture tipične za poslovni engleski jezik te sustavno razvija i uvježbava receptivne vještine (čitanje stručnih tekstova srednje razine, aktivno slušanje i razumijevanje) i produktivne vještine (govor, diskutiranja o audio i video materijalima; pisanje osnovnih poslovnih formata). Cilj kolegija također je primjenjivanje vještine kritičkog razmišljanja pri evaluaciji autentičnih materijala na engleskog jeziku, kao i osvještavanje studenata o važnosti unapređivanja vlastitog jezičnog znanja te poticanje studenata na izgradnju ključnih vještina 21.stoljeća (poput informacijske pismenosti, globalne svijesti, analize podataka iz stvarnog života i putem informacijskih grafikona).

Dodatne informacije
  • Communication (definiranje karakteristika uspješnih komunikatora te učinkovite poslovne komunikacije, razumijevanje intervjua s komunikacijskim stručnjakom i utjecaja tehnologije na komunikaciju današnjice, razumijevanje stručnog izvornog teksta o prednostima i nedostacima komunikacije putem e-maila, usvajanje idiomatskih poslovnih izraza vezanih uz komunikaciju, sudjelovanje u telefonskom razgovoru s prisutnim otegotnim elementima, analiza slučaja o cijeni uspjeha te uvježbavanje vještine pisanja sažetih odluka temeljenih na timskom radu)
  • International marketing (definiranje marketinških kolokacija, razumijevanje stručnog izvornog teksta te intervjua o temama vezanim uz marketinške strategije te uvjete za stjecanje kvalifikacije u međunarodnom marketingu kroz formalnu izobrazbu, uvježbavanje aktivnosti grupnog brainstorminga tijekom poslovnog sastanka, kao i vještine pisanja zapisnika uz analizu slučaja stvaranja globalnog brenda)
  • Building relationships (definiranje ključnih pojmova i kolokacija vezanih uz uspostavu i prekid poslovnih odnosa, razumijevanje intervjua na temu uspostave poslovnih odnosa, čitanje stručnog izvornog teksta o međunarodnim poslovnim odnosima, razvijanje vještine komuniciranja u situacijama uspostave kontakata, upoznavanja te izražavanja interesa, analiza slučaja uspostave vjernosti kupaca hotelskom lancu popraćeno pisanjem profesionalnog prodajnog pisma, te razvijanje interkulturalnih kompetencija na temu međunarodnog poslovanje)
  • Success (definiranje terminologije vezane uz pokazatelje poslovnog uspjeha, te vokabulara utemeljenog na uvriježenim prefiksima u engleskom jeziku, karakteristikama uspješnog poslovanja, te čitanje o biografskim profilima najuspješnijih svjetskih poduzetnika, uvježbavanje vještine pregovaranja kroz tri ključne vještine pregovaranja analizom slučaja engleskog nogometnog kluba uz pisanje objave za medijem, te pregled i ponavljanje jezičnih struktura za prepričavanja prošlih i sadašnjih događanja)
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 0
Vježbe: 15

Nakon završenog kolegija student će moći:

1. razumjeti autentične poslovne tekstove na engleskom jeziku i identificirati specifične informacije

2. implementirati gramatičke i leksičke strukture u usmenoj i pismenoj komunikaciji na razini B2 poslovnog engleskog jezika

3. debatirati i kritički prosuđivati o aktualnim poslovnim temama na engleskom jeziku

4. primijeniti komunikacijska znanja i vještine u specifičnim poslovnim situacijama

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content