Poslovni engleski jezik 3

Semestar
3.
ECTS bodovi
2 ECTS

Cilj

Cilj kolegija obnavljanje je stečenih i stjecanje novih znanja i vještina usmene i pismene komunikacije iz područja poslovnog engleskog jezika u suvremenim poslovnim okruženjima i usvajanje jezičnih vještina vezanih za razumijevanje temeljnih poslovnih koncepata i globalnih poslovnih trendova. Kolegij, nadalje, usustavlja gramatičke strukture tipične za poslovni engleski jezik te sustavno razvija i uvježbava receptivne vještine (čitanje stručnih tekstova srednje razine, aktivno slušanje i razumijevanje) i produktivne vještine (govor, diskutiranja o audio i video materijalima; pisanje osnovnih poslovnih formata). Cilj kolegija također je primjenjivanje vještine kritičkog razmišljanja pri evaluaciji autentičnih materijala na engleskog jeziku, kao i osvještavanje studenata o važnosti unapređivanja vlastitog jezičnog znanja te poticanje studenata na izgradnju ključnih vještina 21.stoljeća (poput informacijske pismenosti, globalne svijesti, analize podataka iz stvarnog života i putem informacijskih grafikona).

Dodatne informacije

Ponavljaju se osnovne gramatičke strukture potrebne za razumijevanje stručnih tekstova poslovne tematike (glagolska vremena i pasiv). Kroz vježbe se intenzivno radi na usvajanju stručnog vokabulara (pojedinačnih riječi i jezičnih sklopova), a teme su vezane za temeljne poslovne koncepte.

1. Money (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vokabulara vezanog uz novac, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz alokaciju financijskih sredstava, usvajanje vještine usmenog komuniciranja u kontekstu organizacije svakodnevne rutine, pisanje izvještaja)

2. Success (definiranje temeljnih pojmova, razumijevanje temeljnih razlika između naglasaka i dijalekata u engleskom jeziku, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz program vjernosti kupaca, usvajanje osnova vještine poslovnog dopisivanja)

3. Marketing (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje kolokacija, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz nabavu iz mnoštva „crowdsourcing“, usvajanje vještine usmenog komuniciranja u kontekstu opisivanja vlastitih iskustava, usvajanje osnova vještine javnog nastupa)

4. Communication (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vještine slušanja autentičnih snimki, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz korištenje snažnih riječi „power words“, usvajanje osnova vještine pisanja)

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 0
Vježbe: 15

Nakon završenog kolegija student će moći:

1. definirati temeljne poslovne pojmove, kolokacije i idiome na engleskom jeziku i primijeniti ih u zadanom kontekstu
2. razumjeti tekstove poslovne tematike, identificirati ključne ideje i pronaći specifične informacije
3. koristiti gramatičke strukture karakteristične za razinu B1 poslovnog engleskog jezika
4. ostvariti samostalnu usmenu komunikaciju tipičnu za opće poslovne situacije

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content