Poslovni engleski jezik 2

Cilj

Cilj ovog kolegija je nadogradnja stečenog znanja općeg engleskog jezika (minimalno stupanj B1 prema CEFR – Common European Framework of Reference for Languages) temeljnom poslovnom terminologijom na engleskom jeziku i usvajanje jezičnih vještina vezanih za razumijevanje temeljnih poslovnih koncepata i globalnih poslovnih trendova te sukladno tomu stvaranje temelja za poslovnu usmenu i pismenu komunikaciju na engleskom jeziku u suvremenim poslovnim okruženjima.. Kolegij, nadalje, usustavlja gramatičke strukture tipične za poslovni engleski jezik te sustavno razvija i uvježbava receptivne vještine (čitanje stručnih tekstova srednje razine, aktivno slušanje i razumijevanje) i produktivne vještine (govor, diskutiranja o audio i video materijalima; pisanje osnovnih poslovnih formata). Cilj je u konačnosti osvijestiti studente o važnosti unapređivanja vlastitog jezičnog znanja te poticati ih na samoučenje i cjeloživotno učenje/usavršavanje engleskog jezika poslovne struke.

Dodatne informacije

Kroz kolegij se ponavljaju, nadograđuju i usustavljuju gramatičke strukture (članovi, gerundi i infinitivi, modalni glagoli, brojevi i trendovi), potrebne za učinkovito usmeno i pismeno komuniciranje o temeljnim poslovnim konceptima, ali i za razumijevanje stručnih tekstova poslovne tematike Kroz vježbe se intenzivno radi na usvajanju poslovnog vokabulara, pojedinačnih riječi i jezičnih sklopova na engleskom jezika te sustavno.uvježbavaju sve četiri jezične vještine.

  • Advertising (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje metoda i medija korištenih u oglašavanju, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz oglašivačke kampanje, usvajanje osnova prezentacijskih vještina)
  • Money (definiranje temeljnih financijskih pojmova, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz upravljanje investicijama, usvajanje vokabulara, usmenog i pismenog načina opisivanja financijskih trendova te usvajanje vještine iščitavanja brojeva, godina, decimala, razlomaka te valuta)
  • Cultures (definiranje temeljnih pojmova, usvajanje vokabulara i idioma vezanih za kulturne razlike, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz razliku u poslovnim kulturama, usvajanje osnova komuniciranja u neformalnim situacijama)
  • Human Resources (definiranje temeljnih pojmova ljudskih resursa, vještine i vokabulara u situacijama poslovnim intervjua, zapošljavanja i regrutiranja u međunarodnim uvjetima, razumijevanje poslovnog teksta vezanog uz pronalaženje poslova te usvajanje osnova poslovnog telefoniranja)
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 0
Vježbe: 15

1. definirati temeljne poslovne pojmove, kolokacije i idiome na engleskom jeziku i primijeniti ih u zadanom kontekstu
2. razumjeti tekstove poslovne tematike, identificirati ključne ideje i pronaći specifične informacije
3. koristiti gramatičke strukture karakteristične za razinu B1 poslovnog engleskog jezika
4. ostvariti samostalnu usmenu komunikaciju tipičnu za opće poslovne situacije

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content