Cilj je kolegija studente upoznati sa širokim koncepcijskim okvirom neophodnim za razumijevanje uloge i značaja poduzetništva u 21. stoljeću. Kolegij studente osposobljava za kritičko preispitivanje motiva, tipova i modela poduzetničkog odlučivanja i ponašanja, te razvija njihovu sposobnost analize ključnih čimbenika razvoja inovativne organizacije, te upravljanja marketingom, ljudskim potencijalima i specifičnim operacijama poslovnog subjekta.
Uloga poduzetničkog mindseta iz perspektive pojedinca, poslovnog subjekta, industrije, društvene zajednice. Poduzetnički modeli odlučivanja. Uvod u inovacije i inovacijski proces. Razvijanje inovativne organizacije i organizacijski dizajn. Upravljanje ljudskim resursima u malim i srednjim poslovnim subjektima. Istraživanje tržišta iz perspektive poduzetnika. Marketinški splet (proizvod, cijena, distribucija, promocija – unapređenje prodaje). Operacijski menadžment (izbor lokacije, upravljanje kvalitetom, zalihama, materijalima).
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. Komentirati značaj, doprinos i karakteristike poduzetničkog ponašanja na individualnoj, organizacijskoj i društvenoj razini.
2. Usporediti različite modele poslovnog odlučivanja karakteristične za poduzetnike.
3. Analizirati čimbenike koji pridonose razvoju inovacijskog kapaciteta organizacije.
4. Identificirati specifičnosti poduzetničkog upravljanja ljudskim resursima.
5. Evaluirati doprinos i objasniti specifičnosti marketing istraživanja tržišta iz perspektive poduzetnika.
6. Analizirati procese i aktivnosti u dizajniranju marketinškog spleta.