Cilj je kolegija upoznati studente s unutarnjim i vanjskim činiteljima oblikovanja organizacije kako bi se efikasno i efektivno oblikovali organizacijski elementi i poslovne funkcije. Poseban naglasak se stavlja na stjecanje aplikativnih znanja za bolje razumijevanje organizacijske dinamike uslijed konstantnih organizacijskih i okolinskih promjena.
1. Uvod u organizaciju (osnove organizacije, teorije organizacije)
2. Čimbenici oblikovanja organizacije
3. Elementi organizacijske strukture (organizacija materijalnih resursa, organizacija ljudskih resursa, organizacija raščlanjivanja i grupiranja zadataka, organizacija upravljanja i menadžmenta, te organizacija vremenskog redosljeda poslova)
4. Organizacijska dinamika (organizacijske promjene, organizacijska kultura i sukobi u organizaciji te razvoj organizacije)
1. Identificirati čimbenike oblikovanja organizacije, različite teorije, vrste i dimenzije organizacije
2. Analizirati elemente organizacijske strukture
3. Usporediti i normirati utjecaj organizacijske dinamike na razvoj organizacije
4. Primijeniti stečena znanja pojedinih cjelina te rješavati zadatke iz područja organizacije
5. U timskom okruženju pripremiti i interpretirati relevantne podatke iz područja organizacije