Mikroekonomika

Semestar
2.
ECTS bodovi
6 ECTS

Cilj

  • pružiti studentima uvid u temeljne spoznaje mikroekonomske znanosti i na primjerima pokazati mogućnosti primjene temeljnih alata mikroekonomske analize;
  • osposobiti studente za samostalnu analizu i kritičko promišljanje o osnovnim gospodarskim problemima s kojima se susreću suvremena poduzeća;
  • pružiti studentima neophodnu teorijsku podlogu za analizu ključnih gospodarskih problema i pripremanje odluka za njihovo rješavanje;
  • osposobiti studente za rješavanje mikroekonomskih kvantitativnih problema, odnosno razvijati sposobnost za valoriziranje mikroekonomskih modela, te vrednovanja njihove realnosti i korisnosti.
Dodatne informacije
  • Ponašanje potrošača;
  • Pojedinačna i tržišna potražnja;
  • Izbori u uvjetima nesigurnosti;
  • Proizvodnja;
  • Trošak proizvodnje;
  • Maksimalizacija profita i konkurentna ponuda;
  • Analiza konkurentnih tržišta;
  • Tržišna moć: monopol i monopson;
  • Određivanje cijene i tržišna moć;
  • Monopolistička konkurencija i oligopol;
  • Teorija igara i konkurentska strategija;
  • Osnove ponude i potražnje.
Predavanja: 45
Seminari: 15
Vježbe: 15
  • ocijeniti ponudu i potražnju, uključujući ravnotežu tržišta i elastičnost;
  • preispitati grafičku analizu za određivanje utjecaja različitih događaja na potrošače i proizvođače, uključujući i javnu politiku;
  • valorizirati prirodu proizvodnje i troškove poduzeća;
  • usporediti implikacije na ponašanje koje proizlazi iz različitih vrsta tržišnih struktura;
  • primijeniti alate kao što su strategije cijena, trenutna analiza vrijednosti i teorija igara za donošenje poslovnih odluka;
  • procijeniti metode mikroekonomske analize.
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Preskoči na sadržaj