Menadžerska ekonomija

Cilj

  • Objasniti temeljne spoznaje mikroekonomske znanosti i na primjerima pokazati mogućnosti primjene glavnih sredstava mikroekonomske analize.
  • Pružiti neophodnu teorijsku, mikroekonomsku podlogu za analizu ključnih gospodarskih problema i pripremanje odluka za njihovo rješavanje.
Dodatne informacije
  • Narav i obuhvat ekonomije za menadžere
  • Tehnike optimizacije
  • Teorija potražnje
  • Ocjenjivanje potražnje
  • Prognoziranje potražnje
  • Teorija i ocjenjivanje proizvodnje
  • Teorija i ocjenjivanje troškova
  • Tržišna struktura: Savršena konkurencija i monopol
  • Tržišna struktura: Monopolistička konkurencija i oligopol
  • Određivanje cijena
  • Regulacija tržišta
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
  • Primijeniti koncepte menadžerske ekonomike i analize podataka u cilju donošenja optimalnih poslovnih odluka.
  • Kritički prosuditi ključne čimbenike potražnje i konkurencije s kojima se poduzeće susreće u različitim tržišnim okruženjima.
  • Preispitati koncept troška, prirodu proizvodnje i njihov utjecaj na poslovanje poduzeća.
  • Analizirati odluke o cijenama i outputu poduzeća u okviru različitih tržišnih struktura.
  • Vrednovati utjecaj državnih intervencija na poslovanje poduzeća i promjene u poslovnom okruženju.
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Preskoči na sadržaj