Upoznavanje s metodologijom istraživanja tržišta, razumijevanje nužnosti istraživanja tržišta, stjecanje temeljnih znanja o načinima provedbe pojedinih metoda istraživanja tržišta te razvijanje sposobnosti dizajniranja i provođenja različitih metoda istraživanja tržišta.
1. Uvod u tržišna istraživanja
2. Značenje tržišnih istraživanja u poslovnom upravljanju
3. Razgraničenje istraživanja tržišta
4. Marketing-informacije i marketing-odlučivanje
5. Proces istraživanja tržišta
6. Definiranje problema i nacrt projekta tržišnog istraživanja
7. Vrste tržišnih istraživanja
7.1. Izviđajna (eksploratorna) tržišna istraživanja
7.2. Opisna (deskriptivna) tržišna istraživanja
7.3. Uzročno-posljedična (kauzalna) tržišna istraživanja
8. Sekundarni i primarni podatci
9. Metode istraživanja tržišta
9.1. Povijesna metoda
9.2. Metoda promatranja
9.3. Metoda ispitivanja
9.4. Eksperimentalna metoda
10. Mjerenje i ljestvice (skale)
11. Instrumenti za prikupljanje primarnih podataka
12. Uzorci i uzorkovanje
13. Analiza i interpretacija dobivenih podataka te sastavljanje izvještaja
1. Usporediti pojedine metode i tehnike istraživanja tržišta
2. Interpretirati primjenu metoda istraživanja tržišta
3. Procijeniti i odabrati adekvatnu metodu istraživanja tržišta za rješavanje određenog problema
4. Osmisliti projekt istraživanja
5. Vrednovati rezultate dobivene projektom istraživanja