Industrijska organizacija i regulacija tržišta

Cilj

Omogućiti studentima da razviju znanja iz mikroekonomske teorije s naglaskom na ponašanje poduzeća u različitim tržišnim strukturama te na primjerima pokazati mogućnosti primjene glavnih sredstava mikroekonomske analize. Istodobno, studentima pružiti neophodnu teorijsku podlogu za analizu ključnih odrednica industrijske koncentracije i njezine implikacije na razinu tržišnog natjecanja.

Dodatne informacije

1. Uvod u industrijsku organizaciju
2. Nesporazumni oligopol
3. Sporazumni oligopol
4. Industrijska koncentracija: mjerenje i trendovi
5. Zapreke (barijere) ulaska u industriju
6. SCP paradigma vs NEIO
7. Regulacija tržišta i tržišno natjecanje

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Preispitati kako struktura tržišta utječe na ponašanje poduzeća i kako poduzeća stječu tržišnu moć.
2. Razlikovati ponašanje poduzeća u uvjetima sporazumnog i nesporazumnog oligopola.
3. Ispitati razinu koncentracije industrije i ocijeniti njezin utjecaj na performanse poduzeća.
4. Ispitati sustav mjera i postupaka za zaštitu tržišnog natjecanja

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content