News

02. Jul. 2024.

Raspored izlaganja istraživačkih seminara u srpnju 2024. godine na doktorskom studiju Management

Raspored izlaganja istraživačkih seminara u srpnju 2024. godine na doktorskom studiju Management
24. Jun. 2024.

Audit - Pripravništvo s mogućnošću zaposlenja -Zagreb

Forvis Mazarsov program za pripravnike Gen You generacije u reviziji je prilika za sve studente ekonomskog usmjerenja četvrte, pete ili apsolventske godine.
13. Jun. 2024.

Poziv studentima za dostavu radova za Godišnju nagradu HANFE studentima

Godišnjom nagradom Hanfe studentima za najbolje znanstvene i stručne radove želi se potaknuti mlade na razvoj znanstvene misli iz područja ekonomije te dodatno unaprijediti suradnju s visokim učilištima. Cilj je potaknuti studentsku zajednicu da se pobliže i na praktičnoj razini upozna sa zbivanjima na financijskim tržištima. Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu:...
12. Jun. 2024.

Održana istraživačka radionica "Eksperimentalni nacrti: karakteristike i zamke od istraživačke ideje do realizacije"

Na Ekonomskom fakultetu održana je istraživačka radionica "Eksperimentalni nacrti: karakteristike i zamke od istraživačke ideje do realizacije".
11. Jun. 2024.

Održana 13. znanstvena konferencija Region-Entrepreneurship-Development (RED)

Na konferenciji je sudjelovalo preko 90 znanstvenika iz desetak europskih zemalja, koji su prezentirali 35 znanstvenih radova iz različitih područja
10. Jun. 2024.

Raspored izlaganja istraživačkih seminara u lipnju i srpnju 2024. godine na doktorskom studiju Management

Raspored izlaganja istraživačkih seminara u lipnju i srpnju 2024. godine na doktorskom studiju Management
06. Jun. 2024.

Obavijest o javnoj obrani teme doktorskog rada Maje Karić, univ. mag. admin. sanit.

Obavijest o javnoj obrani teme doktorskog rada Maje Karić, univ. mag. admin. sanit.
06. Jun. 2024.

Obavijest o javnoj obrani doktorskog rada Jurja Rašića, univ. mag. oec.

Obavijest o javnoj obrani doktorskog rada Jurja Rašića, univ. mag. oec.Juraj Rašić - Utjecajni čimbenici na ponašanja potrošača prilikom kupnje održivih proizvoda
1 35 36 37 38 39 55
magnifiercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content