Non-profit marketing (postgraduate – elective)

Semestar
ECTS credits
5 ECTS
Head professor

Goal

Cilj kolegija je osposobiti studente za primjenu marketinga u neprofitnim organizacijama te vrednovati učinke njegove primjene.

Additional info

1. Uvod: organizacija kolegija, nastanak razvoj i suvremeni obuhvat neprofitnog marketinga

2. konvencionalni vs. neprofitni marketing

3. temeljne marketinške aktivnosti: pribavljanje i alokacija resursa - materijalni, finiancijski , ljudski.

4. Marketing mix u neprofitnom marketingu - 7P pristup

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 0
Vježbe: 5

1. identificirati ključne specifičnosti neprofitnog marketinga

2. analizirati i vrednovati različite mogućnosti primjene marketinga pri probavljanju i alokaciji različitih resursa potrebnih za efikasno funkcioniranje neprofitnih orgnaizacija

3. analizirati postojeći i formulirati novi marketing program neprofitne organizacije po konceptu 7P

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content