Ana Pap Vorkapić zaposlena je od 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku na Katedri za Marketing. Godine 2019. završila je poslijediplomski doktorski studij Management obranivši doktorski rad pod naslovom „Utjecajni čimbenici na političku participaciju građana u funkciji unapređenja političkog marketinga“. Od 2020. godine radi na mjestu docenta na Katedri za marketing. Objavila je preko 30 znanstvenih i stručnih radova iz različitih područja marketinga, a ponajviše iz područja ponašanja potrošača i ponašanja birača. U znanstvenom usmjerenju i istraživanju fokusirana je na neprofitni marketing, osobito politički i društveni aspekt neprofitnog marketinga. Sudjeluje u izvođenju nastave iz više nastavnih predmeta na različitim razinama studija unutar matične ustanove. Aktivno sudjeluje u organizaciji međunarodnih znanstvenih simpozija, član je uredničkog odbora međunarodnog znanstvenog časopisa te je dugi niz godina i aktivan član CROMAR-a (Hrvatske udruge za marketing).