1. Upoznati studente s osnovnim analitičkim web alatima i njihovom ulogom u donošenju poslovnih odluka,
2. Osposobiti studente za pravilni odabir i samostalnu primjenu analitičkih web alata,
3. Pružiti studentima vještine potrebne za inteligentnu i kritičku upotrebu web podataka i izradu izvješća na temelju tih podataka,
4. Osposobiti studente za davanje preporuka u donošenju poslovnih odluka na temelju dobivenih rezultata analize web podataka.
1. Uvod u web analitiku
2. Analitika ponašanja korisnika na webu
2.1. Google analytics
2.2. Izrada izvještaja na temelju Google analytics podataka
2.3. Uključivanje web analitike u web sadržaj
3. Analitika e-trgovine
3.1. Analitika ponašanja kupaca na webu
3.2. Izrada izvještaja na temelju Hotjar podataka
4. Mjerenje uspješnosti digitalnih marketinških kampanja
5. Analitika društvenih mreža
5.1. Facebook analytics
5.2. Twitter insights
5.3. YouTube analytics
5.4. Analiza sentimenta
5.5. Analitika teksta
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. analizirati i interpretirati podatke koristeći analitičke web alate,
2. na temelju samostalno analiziranih web podataka kreirati i prezentirati izvještaje,
3. na temelju samostalno analiziranih web podataka preporučiti poslovne odluke.