Upoznati studente sa značajem obiteljskih poduzeća te specifičnostima u području strateškog planiranja i upravljanja, organizacijskog dizajna te rasta i razvoja koje proizlaze iz povezanosti vlasništva, upravljanja i kontrole kao ključnih dimenzija obiteljskih poduzeća.
1. Značaj obiteljskih poduzeća
2. Uključenost obitelji u poslovanje obiteljskih poduzeća
3. Strateško planiranje u obiteljskim poduzećima
4. Usklađivanje ciljeva i upravljanje konfliktima u obiteljskim poduzećima
5. Kultura i menadžment u obiteljskim poduzećima
6. Odlučivanje u obiteljskim poduzećima
7. Razvojni model obiteljskih poduzeća
8. Životni ciklus obitelji i obiteljskih poduzeća
9. Nove generacije i nasljeđivanje u obiteljskim poduzećima
10. Drugi modeli prijenosa poslovanja (obiteljskih) poduzeća.
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. razlikovati specifičnosti obiteljskih u odnosu na neobiteljska poduzeća
2. ustanoviti probleme u obiteljskim poduzećima karakteristične za pojedine faze u razvojnom modelu obiteljskog poduzeća
3. procijeniti spremnost obiteljskog poduzeća za tranziciju na sljedeću generaciju