Upravljanje kvalitetom

Cilj

Cilj je kolegija potvrditi važnost postizanja i održavanja željene razine kvalitete unutar organizacije kroz sustavan i kontinuirani napor svih dionika organizacije usmjeren na poboljšanje procesa, proizvoda, usluga i kulture organizacije kako bi se postigao dugoročni uspjeh koji proizlazi iz zadovoljstva potrošača. Stoga predmet naglasak stavlja na osiguravanje dosljednosti u poslovnim procesima, kao i u proizvodima i uslugama prema unaprijed utvrđenim ciljevima i standardima kvalitete.

Dodatne informacije
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
  1. Prepoznati i podržati važnost kontinuiranog poboljšanja proizvoda i usluga, procesa i sustava radi postizanja i zadržavanja konkurentnosti organizacije.
  2. Procijeniti vidljive i nevidljive troškove kvalitete.
  3. Argumentirati (ne)usklađenost poslovnih procesa kroz promatranje u odnosu na standarde poslovanja (ISO standardi).
  4. Usporediti alate i metode upravljanja kvalitetom u organizacijama.
  5. Spoznati važnost pristupa potpunog upravljanja kvalitetom.
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content