Strategije rasta malih i srednjih poduzeća

Cilj

Cilj predmeta je razviti konceptualno utemeljen pristup praksi upravljanja i podržavanja rastućih malih i srednjih poslovnih pothvata/poduzeća.

Dodatne informacije

Poduzetničko okruženje i njegov utjecaj na rast poduzeća. Izazovi rasta poduzeća. Strategije rasta poduzeća. Mjerenje potencijala rasta malih i srednjih poduzeća – model rasta A. Gibba (University of Durham, UK).

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 15
Vježbe: 0

1. Kritički vrednovati poduzetničko okruženje u kontekstu rastućih poduzeća.
2. Odabrati prikladne strategije inoviranja poslovanja i rasta.
3. Analizirati mogućnosti poslovnog rasta i razvoja u kontekstu društveno odgovornog poslovanja.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content