Sourcing i usluge kupcima

Cilj

Unaprijediti studentske vještine u upravljanju sourcingom i u području upravljanja usluga kupcima. Prezentirati studentima informacijske sustave u sourcingu i uslugama kupcima.

Dodatne informacije

1. Global sourcing
2. Nabava vs opskrba vs sourcing
3. Nabava
4. Ciljevi i značenje nabave
5. Organizacija i politika nabave
6. Category management
7. Specificiranje, traženje i ocjenjivanje dobavljača
8. Istraživanje tržišta nabave, operativno planiranje i aktivnosti nabave
9. Upravljanje lancem nabave
10. Sourcing na svjetskoj razini
11. Javna nabava
12. E-nabava / E-sourcing
13. Logističke usluge kupcima

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Valorizirati značaj aktivnosti global sourcinga za poslovanje tvrtki
2. Preispitati i rangirati aktivnosti u opskrbnom procesu
3. Kritički analizirati odnose u opskrbnom lancu i njihov utjecaj na rezultate poslovanja tvrtki
4. Usporediti procese provođenja „klasičnog“ sourcinga i sourcinga putem javne nabave
5. Prosuditi značaj i utjecaj upotrebe IT za provođenje globalnog sourcinga te upravljanja opskrbnim lancima

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content