Cilj predmeta Održivi marketing je upoznati studente s izazovima, prilikama i načinima ostvarivanja konkurentskih prednosti u uvjetima rastuće ekološke i društvene osviještenosti.
1. Razvoj i pojam održivog marketinga
2. Održiva konkurentska prednost, održive konkurentske strategije
3. Inovacije za održivost
4. Strateški održivi marketing
5. Održivost i marketing-miks
6. Mogućnosti primjene održivog marketinga u suvremenim uvjetima
Nakon uspješnog svladavanja kolegija studenti će moći:
1. Interpretirati čimbenike ponašanja potrošača i zahtjeve tržišta koji predstavljaju poticaj za primjenu održivog marketinga
2. Interpretirati ulogu koncepta održivosti u ostvarivanju održive konkurentske prednosti
3. Analizirati sastavnice strategije održivog marketinga
4. Kritički prosuđivati postojeće prakse održivog marketinga na tržištu
5. Argumentirati prijedlog strategije održivog marketinga za odabrani gospodarski ili izvangospodarski subjekt