Održivi marketing

Semestar
3.
ECTS bodovi
5 ECTS
Nositelj kolegija

Cilj

Cilj predmeta Održivi marketing je upoznati studente s izazovima, prilikama i načinima ostvarivanja konkurentskih prednosti u uvjetima rastuće ekološke i društvene osviještenosti.

Dodatne informacije

1. Razvoj i pojam održivog marketinga
2. Održiva konkurentska prednost, održive konkurentske strategije
3. Inovacije za održivost
4. Strateški održivi marketing
5. Održivost i marketing-miks
6. Mogućnosti primjene održivog marketinga u suvremenim uvjetima

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

Nakon uspješnog svladavanja kolegija studenti će moći:
1. Interpretirati čimbenike ponašanja potrošača i zahtjeve tržišta koji predstavljaju poticaj za primjenu održivog marketinga
2. Interpretirati ulogu koncepta održivosti u ostvarivanju održive konkurentske prednosti
3. Analizirati sastavnice strategije održivog marketinga
4. Kritički prosuđivati postojeće prakse održivog marketinga na tržištu
5. Argumentirati prijedlog strategije održivog marketinga za odabrani gospodarski ili izvangospodarski subjekt

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content