Neuromarketing

Cilj

Spoznati uzajamne odnose funkcije živčanog sustava i suvremenih marketinških strategija.

Dodatne informacije
  1. Evolucija mozga i ponašanja
  2. Osnove anatomije i fiziologije mozga čovjeka
  3. Fiziologija osjeta (vid, njuh, sluh, okus i dodir) i percepcija
  4. Neurobiologija emocija, ovisnosti i povjerenja
  5. Neurobiološka osnova pamćenja i donošenja odluka
  6. Neuroznanstvene tehnike u marketingu
  7. Primjena neuroznanstvenih istraživanja u marketingu
  8. Etički aspekti primjene neuroznanstvenih istraživanja u marketingu
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
  1. Procijeniti uspješnost neuroznanstvenih metode koje se koriste u analizi tržišta
  2. Analizirati podražajne elemente iz okruženja koji mogu utjecati na živčani sustav i potrošačke namjere
  3. Predložiti način razvoja i prezentacije proizvoda implementacijom neurobioloških spoznaja o osjetnom sustavu, emocijama i pamćenju
  4. Kritički vrednovati etičke izazove i implikacije primjene neuromarketinških metoda u istraživanju i praksi
  5. Dizajnirati i provesti istraživački projekt koristeći metode neuromarketinga te interpretirati dobivene rezultate u kontekstu tržišnog ponašanja
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content