Neprofitni marketing

Cilj

Osnovni cilj predmeta je upoznati studente s teorijskim postavkama i paradigmama vezanim uz područje neprofitnog marketinga, kako bi im se omogućilo stjecanje znanja i kompetencija za donošenje kvalitetnih marketinških odluka u poslovanju u neprofitnom i javnom sektoru.

Dodatne informacije

Pristupna razmatranja: Definiranje osnovnih pojmova. Uloga marketinga u društvu. Uloga neprofitnog sektora u društvu. Uloga javnog sektora u društvu. Razvoj i obuhvat neprofitnog marketinga. Tržište u neprofitnom i javnom sektoru.: Specifičnosti ponude i potražnje. Potreba za marketingom. Identifikacija potrošača. Marketing proces u neprofitnom i javnom sektoru: Identifikacija potreba tržišta. Marketing planiranje. Marketing informacijski sustav. Segmentacija tržišta. Marketing strategija. Marketing program (jednostavni i prošireni). Organizacija i kontrola marketinga u neprofitnom i javnom sektoru. Primjena neprofitnog marketinga u javnom sektoru: Obrazovanje. Zdravstvo i socijalna skrb. Kultura i umjetnost. Sport. Specifične primjene neprofitnog marketinga: Politički marketing. Lokalna i regionalna uprava. Dobrotvorne akcije. Vjerske zajednice. Ideje. Osobni marketing.

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 15
Vježbe: 0

Nakon uspješno položenog kolegija student će moći:
1. objasniti specifičnosti marketing procesa u neprofitnom i javnom sektoru
2. valorizirati različite marketing strategije u poslovanju u neprofitnom i javnom sektoru
3. preporučiti optimalnu marketing strategiju u skladu sa specifičnostima neprofitnog i javnog sektora

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content