Multimedijski marketing

Cilj

Upoznavanje s infrastrukturnom osnovicom suvremenih multimedijskih sustava zasnovanih na digitalnoj tehnologiji, internetskom okruženju i aktualnim softverskim rješenjima za izradu sadržaja radi postizanja poslovnih ciljeva.

Dodatne informacije

1. Uvodno predavanje: O kolegiju, literatura, predavači, plan nastave, uvjeti
2. Globalni kontekst: Općenito o multimediji, konvergencija medija, povijesni razvoj, područja primjene
3. Multimedijski marketing: Marketinška znanja u teoriji i praksi potpomognuta multimedijom
4. Dizajn multimedije: Multimedijski elementi, produkcija, međudjelovanje elemenata
5. Tekst: Tekstualne komponente multimedije i interneta, korištenje tipografije u komuniciranju poruke
6. Zvuk: osjet sluha, digitalizirani zvuk, kvaliteta zvuka, brandiranje zvuka
7. Grafika: tehnologija izrade, psihologija boja, vizualni identitet, dizajn
8. Video: Analogni i digitalni video, 3D grafika, video marketing trendovi
9. Izrada multimedijskog sadržaja
10. Optimizacija multimedije: Optimizacija grafike, web standardi, optimizacija audio i video elemenata

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Utvrditi recentne trendove u poslovnom komuniciranju
2. Usporediti multimedijske elemente i protumačiti njihovu međusobnu interakciju
3. Preporučiti alate i tehnike u izradi multimedijskog sadržaja
4. Samostalno kreirati jednostavni multimedijski sadržaj za dostavljanje marketinške poruke
5. Valorizirati razinu optimizacije multimedijskog projekta

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content