Međunarodno poduzetništvo

Cilj

Cilj kolegija je omogućiti studentima razumijevanje i usvajanje teorijskih spoznaja međunarodnog poduzetništva i osposobiti ih za donošenje kvalitetnih poslovnih odluka vezanih uz poslovanje na međunarodnom tržištu iz perspektive poduzetničkog ponašanja.

Dodatne informacije
  1. Definiranje međunarodnog poduzetništva
  2. Teorijske osnove međunarodnog poduzetništva
  3. Inovativnost, proaktivnost i spremnost na rizik u međunarodnom poslovanju
  4. Strategija i struktura poduzeća u međunarodnom poslovanju
  5. Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća
  6. Planiranje izlaska na strano tržište
  7. Modeli izlaska na strano tržište
  8. Marketing u međunarodnom poduzetništvu
  9. Financiranje međunarodnog poduzetničkog pothvata
  10. Ljudski resursi u međunarodnom poduzetništvu
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

Nakon uspješno položenog kolegija student će moći:

  1. objasniti temeljne pojmove međunarodnog poduzetništva
  2. utvrditi specifičnosti poslovnog procesa zasnovanog na poduzetničkom pristupu međunarodnom tržištu
  3. valorizirati različite poslovne strategije u poslovanju na međunarodnom tržištu
  4. usporediti različite strategije izlaska na strano tržište i njihovu primjenjivost u različitim situacijama
  5. preporučiti optimalnu poslovnu strategiju u skladu sa specifičnostima okruženja stranog tržišta
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content