Osnovni cilj predmeta je upoznati studente s teorijskim postavkama i paradigmama vezanim uz područje međunarodnog marketinga, kako bi im se omogućilo stjecanje znanja i kompetencija za donošenje kvalitetnih odluka u poslovanju na međunarodnom tržištu.
-Uvod: međunarodni marketing vs. marketing na domaćem tržištu, koncepcije međunarodnog marketinga, proces međunarodnog marketinga, strateško upravljanje međunarodnim marketingom;
-Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga;
-Okruženje međunarodnog marketinga;-Kupci u međunarodnom marketingu; -Istraživanje međunarodnog tržišta; -Ulazak na strano tržište
-Marketing mix u međunarodnom marketingu
Nakon uspješno položenog kolegija student će moći:
1. utvrditi specifičnosti marketing procesa na međunarodnom tržištu
2. valorizirati različite marketing strategije u poslovanju na međunarodnom tržištu
3. preporučiti optimalnu marketing strategiju u skladu sa specifičnostima marketing okruženja stranog tržišta
4. usporediti različite strategije izlaska na strano tržište
5. preporučiti marketing program za konkretne proizvode na konkretnim tržištima