Cilj predmeta Marketinška studija slučaja je osposobiti studente da poslovnu problemsku situaciju jasno formuliraju u obliku poslovnog slučaja, oblikuju i tumače sažetak poslovnog problema (brief) i argumentiraju svoj prijedlog rješenja.
1. Definiranje istraživačkog problema i operacionalizacija u obliku studije slučaja
2. Izrada (razumijevanje) sažetka poslovnog problema (izrada brifa i brifiranje)
3. Razvijanje strateškog i kritičkog promišljanja
4. Razvijanje kreativnosti
5. Timski rad i vođenje u konkretnom poslovnom slučaju
6. Prezentiranje i argumentiranje prijedloga rješenja
Nakon uspješnog svladavanja kolegija studenti će moći:
1. Operacionalizirati poslovnu problemsku situaciju u obliku studije slučaja i/ili sažetka
poslovnog problema (brifa)
2. Oblikovati kreativan prijedlog rješenja postavljenog problema utemeljen na ranije savladanim
teorijskim pretpostavkama marketinga
3. Argumentirati prijedlog rješenja poslovnog slučaj